عکس / پزشکیان پای تخته رفت؛ تصاویری از جلسه بررسی راهکار‌های رفع ناترازی انرژی فیلم/ انهدام باند کلاهبرداری اتباع که با گروگانگیری صوری اقدام به اخاذی می‌کردند برد سخت کهکشانی‌ها مقابل آلاوز/ گلزنی کاماوینگا در روز اخراج امباپه پایان گروگان‌گیری در بهارستان؛ ۳ آدم‌ربا دستگیر شدند آتش‌بازی اعجوبه اسپانیایی در فرانسه/ آلکاراس قهرمان تنیس مونته‌کارلو شد لژیونر ایرانی در رادار پرسپولیس و تراکتور کدام ویتامین برای سلامت مغز ضروری است؟ شکست ۹ بر صفر علی ارسلان در کشتی فرنگی قهرمانی اروپا/ ناکامی قهرمان المپیک در نیمه نهایی بازداشت همخانه فراری پس از سقوط مرموز زن جوان از طبقه چهارم فیلم / پرداخت وام به بازنشستگان دوباره از سرگرفته شد تیم ملی فوتسال ایران نایب قهرمان تورنمنت تایلند شد یک جوان در آبشار شیرآباد غرق شد نقص فنی در سیستم ترمز کامیون کشنده ۵ فوتی در سنندج برجای گذاشت بُرد پرگل ملوان، فرار شمس آذر از شکست و توقف گل‌گهر رایج‌ترین علامت بیماری پارکینسون / راه کنترل علائم بیماری

حمایت مالی استقلال و پرسپولیس از جیب هواداران!

هواداران استقلال و پرسپولیس با فعالیت هایی که در سامانه پیامکی انجام می دهند به تیم خودشان کمک می کنند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 21
کد خبر: ۱۷۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ دو تیم استقلال و پرسپولیس با هواداران میلیونی یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای شرکت هایی هستند که می خواهند خود را در جامعه مطرح کنند و از این راه به سود اقتصادی برسند.

 

در چند سال اخیر یکی از اپراتورها وظیفه حمایت از این دو باشگاه را برعهده گرفته و مبالغی را به سرخابی‌های همیشه بدهکار پرداخت کرده است و البته خودش نیز سود خوبی را از این حمایت برده است.

 

با این حال هنوز شائبه‌های زیادی در مورد نحوه حمایت اسپانسر مالی از این دو باشگاه وجود دارد و مشخص نیست این اسپانسر برای تبلیغاتی که روی پیراهن این دو تیم انجام می‌دهد دقیقاً چقدر پرداخت می‌کند.

 

مدیرعامل این اپراتور در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرده که رقم دقیق پرداختی به دو باشگاه مشخص نیست و بستگی به میزان مشارکت مردم در سامانه‌های پیامکی دارد. وی گفته است: «ما دقیقاً در قراردادمان ذکر می‌کنیم که بر اساس مشارکت مردم حمایت خواهیم داشت هر مبلغی که مردم در آن سامانه هواداری حمایت کنند ما درصد خیلی کمی از اینکه برای بحث ملاحظات قانونی اتفاق بیفتد، مابقی مبلغ را به باشگاه‌ها پرداخت می‌کنیم.»

 

حالا پرسش این است که اگر قرار است از جیب مردم به استقلال و پرسپولیس کمک شود چرا باید این اسپانسر هم بخشی از سود دو باشگاه را برای خودش بردارد؟ و پرسش دوم این است که اگر قرار است حمایت مالی از این دو تیم توسط مردم صورت گیرد، پس مبلغی که باید به خاطر تبلیغات روی پیراهن پرداخت شود چه می‌شود؟

 

مگر نه اینکه هر برندی برای تبلیغ روی پیراهن این دو باشگاه باید چند میلیارد بپردازد؟ پس چرا در این قرارداد اشاره‌ای به این رقم و میزان آن نشده است.

 

ابهامات در مورد اسپانسر استقلال و پرسپولیس همواره وجود داشته و با اظهار نظر مدیرعامل این اپراتور این ابهامات بیشتر از قبل هم شده است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
اسپانسر پیرهن پرسپولیس اون زمانی که انصاری فر مدیر بود با دلار هزارتومنی سالی 6 میلیارد فقط برای تبلیغ روی پیرهن میداد یعنی سالی6 میلیون دلار که الان اگر حداقل همون پول رو هم بخواد ایرانسل بده فقط سالیانه 100 میلیارد باید برای تبلیغ اسمش بده ودر ضمن کل پول سامانه پیامکی رو هم باید تمام و کمال به باشگاه بده که اگر اونم 100 میلیارد باشه کل درامد از ایرانسل باید سالی 200 میلیارد باشه بجز این باید حداقل صداسیما بابت حق پخش 200 میلیارد به هر کدوم ازباشگاههای پرسپولیس استقلال بده که این میشه سالی400 میلیاردتومن تاره درامدای دیگه مثل بلیت فروشی و تبلیغات محیطی و... هم میشه به این اضافه بشه که اینجور خیلی راحت پرسپولیس واستقلال میتونن تیمی درحد قهرمانی آسیا ببندن